Onsdagsstyrkade mig väl lite

Se på sjutton om jag inte har tränat två dagar på rad nu. Blev styrka på lunchen med Rob-E, benpass som sig brukligt är på onsdagar, dock inte dunderpasset då jag kände lite mer rossel i halsen imorse än igår så att chansa att bli soptrött och riskera att missa helgens distansande ville jag inte. Av samma orsak blir det ingen torsdagsspinning imorgon heller, så det blir väl överkroppsstyrka, på fredag blir det cykling ute igen, fan som man längtar… På riktigt!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, det har varit en lång dag med Melkers bandyträning.

Kommentera

