Första ”veckan” mot 2015 till handlingarna

Gokväll, idag har det varit en trött dag, mycket jobb, sliten kropp… Cyklade till jobbet imorse, körde monsterstyrkan för benen på lunchen och sedan cyklade jag hem nu på kvällen… Så nå´nstans i krokarna av tre timmar med träning idag ändå. Men det där med att första veckan mot 2015 är lagd till handlingarna? Jo, eftersom mina barn kommer och lämnar mig på torsdagar så räknar jag veckorna typ tor-tor, så runt 17 h träning har ramlat in under den perioden så det är ju inte så underligt att kroppen är lite trött när den chockas ur säsongsvilan in i full grundtränings-mode sådär… Nu kommer den lyckligtvis då det stundar barnvecka få ta det lugnare, åtminstone volymmässigt… Det ska väl ändå bli för mysigt att få barnen imorgon, jag har saknat dom som satan så är det.

Något jag också har saknat som satan är sol och värme och snabba pass på LVG-hojjen, jag försöker intala mig att det inte är så långt bort… Kanske?

2 reaktioner på ”Första ”veckan” mot 2015 till handlingarna

Kommentera

