Alltid kul att se framsteg!

Sådär, efter sonens bandyträning och sånt som innebär en sen afton innan lugnet lägger sig så ligger jag till sist i soffan! Idag är den enda träningen som bedrivits styrketräning, men inte vilken som helst, benslaktarpasset, idag fick jag sällskap av konstruktören till detta pass: Danne The Economist! Kul! Så vi fick lite samma vedermödor! Benslaktarpasset ska innebära få repetitioner och tunga vikter, idag blev det tungt! Det är kul med styrketräning när man verkligen kan se framstegen, nu har jag kört upplägget i 4 veckor och jag kan verkligen se framsteg… Jag började benpressen på 240 kg och idag fixar jag 260 kg, förhoppningsvis ska jag kunna omsätta det här till något bra på cykeln också…

Annars har jag inhandlat julskinka idag…
Skärmavbild 2014-12-17 kl. 20.47.58

Kommentera

