Jodå… han lever!

Gokväll, har precis vickat ner min trötta kropp i soffan… Har varit jävligt mycket på jobbet dom senaste dagarna idag var knappast något undantag, vi ska till och med jobba imorgon så då förstår ni att det ligger på, har inte haft energi eller knappt tid att blogga ut något utöver kalendern. Men jag har tränat tro inget annat….

Ons: 45′ snurr på trainern på kvällen
Tor: Lunchspinningen 35′, gjorde två långa lågkadenströsklar av det, kändes ju inte så dumt!
Fre: 24 km till jobbet på slaskcykelvägar, mysigt värre. Lunchen överkroppsstyrka med Danne The Economist på våning nio, den bästa typen av luncher. Sedan 24 km hem på nu bitvis isgator till cykelvägar…

Räknar kallt med något liknande imorgon i cykelväg, jag hoppas att någon dumpat lite grus på cykelbanorna på sina ställen, det kan behövas… Söndag blir det 4-5 h distans med Contis, det kan bli något det… Sist var jag stark, nu har jag ju dock pansarvagnen, på den är man inte stark, men man blir stark!

Nu ska jag soffträna på bästa vis! Ska skärpa mig i bildväg på bloggen också!

Kommentera

