Krisp-rallyt!

Skärmavbild 2014-12-28 kl. 19.29.19
Seriöst, vad har man inte skäggstubb till om inte för att samla upp is i? Efter att jag haft tonåringen (som nu är vuxen) på fika och lämnat barnkottarna till mor & far (då jag ska jobba mån & tis) så skulle det ju ändå tränas. Valet var en timma lätt på trainer eller dito ute, det var ett lätt val trots att termometern visade -13, harvade iväg på cykelvägarna i staden, kan väl säga att det var rätt öde ute, bara snökanonerna vid Vedbobacken som mullrade för fullt… Mot slutet mullrade min mage också, av hunger! Det blev till sist 69′ där jag ändå försökte ligga på lite i motluten, men kylan gör mest att det syrar upp och blajjar sig… Men det var annars en av dom mer mysiga kvällarna, allvarligt! Ja, jag vet man har ju något fel…!

2 reaktioner på ”Krisp-rallyt!

Kommentera

