Tempopendling till verkstaden

Godkväll, idag skulle alltså bilen hämtas från verkstaden och ska nu förhoppningsvis fungera klanderfritt under många år framöver. Det var samtidigt ändå läge att köra lite hårt, vad kan då passa bättre när man har lite bråttom än att köra tempopendling. Sparkade igång tämligen omgående när jag kommit ur stadskärnan, jag har ändå tur med GC-vägarna i stan att det inte är för många korsningar och det finns långa bitar där man faktiskt kan köra på under en längre tid utan att behöva bekymra sig om mer än just att producera mäktiga watt. Kändes mig rätt rapp idag och kunde bibehålla hyggligt tryck även i motvinden mot slutet, slog av lite på farten och rullade lite lugnt sista biten till verkstaden… Bra, tidseffektivt och allt sånt! Ni kan ju glutta på Strava här.

Sedan redde jag mig lite kolhydratstinn mat och lade mig till rätta för att kolla på första etappen av Tour Down Under… Trevligt värre…
Skärmavbild 2015-01-20 kl. 19.43.58

Kommentera

