Tro lite mer bara va…

Skärmavbild 2015-01-22 kl. 17.16.52
Hej på er, idag när jag postade den här bilden på Instagram, skateboard från Mariabergets inomhuslokal 1996-isch så kom jag ju onekligen att tänka på hur det var just då… Tänker främst på min egen åkning just då, det var en period när allt släppte, alla trick var möjliga, inget var omöjligt att tänka sig att göra… Och det hade inte enbart med idogt nötande att göra utan att jag trodde på det jag gjorde, det gick bra tävlingar och allt just i den perioden, just bara för att jag trodde på det jag gjorde… Vart vill jag komma med det här då? Jo, jag tror lite att samma sak kan appliceras på cyklingen också även om man såklart kommer långt med träningen, men det är först när du tror på din kapacitet på cykeln som det kommer släppa helt… Så man borde helt enkelt tro lite mer på det man gör så skulle det gå bättre!

Oja, jag har tränat också, hårt benpass, det tror jag kommer ge resultat till våren…!

Kommentera

