Lunchstyrkan

Tog väl och knatade till gymet med Danne The Economist idag…

För er som inte vet vad ett gym är…

Eftersom Folke har slalomträning ikväll och det kommer bli rätt sent innan någon form av lugn kommer infinna sig i huset så kändes det som en bra dag att inte köra trainerpass på… Desto lämpligare då för ett benpass som jag vill bli riktigt trött på, känns som att jag lyckades med det konststycket. Mer lyckat var väl ändå att damma in ett PB i lårbenscurlen med 4 x 5 reps. på 102,5 kg, sånt kan man leva en stund på… Med tanke på att jag startade det här med rejäla benpass i början av december och på 85 kg så är jag rätt nöjd med utvecklingen, målet måste vara 110 kg innan säsongen drar igång… Då kommer jag förmodligen att lyfta bort dom här tunga benpassen till förmån för cykelträning och ha rappa ben där.

Det finns en plan om trainerintervaller imorgon kväll iallafall, då är det inga aktiviteter för barnen så det passar rätt bra då… Men det är som sagt bara en plan!

Kommentera

