Målen blir påtagliga…

Skärmavbild 2014-09-07 kl. 20.07.30
Igår blev det visst offentligt var dom flesta SM-arrangemangen på cykel hamnar 2015 och därmed blev ett av LVG-säsongens stora mål mer påtagligt nämligen Veteran-SM, jag kvalar in i den gigantiska klassen H40 i år, klassen där folk blev prejjade av banan i Värnamo, det ser jag framemot… Inte att bli nedprejjad i diket direkt men att tampas i H40 med dom andra ynglingarna. Den 3-5/7 kommer det gå av stapeln och det är Skoghall CK – Hammarö som tar sig an det hela… Undertecknad hoppas ju att dom värmländska skogarna ska bjuda på ett lopp med lite höjdmeter som gör loppet lite mer utslagsgivande… Och vips så blir min vecka på Mallis i slutet av maj en väldigt bra språngbräda mot Veteran-SM, nu blev jag mighty peppad…

Idag ska jag hem och byta bil mot cykel på lunchen sedan blir det väl nå´n timma hemåt på kvällen, men först ska det jobbas och så ska jag följa med Melker på intagningsprov på Fryx (musikklass).

Kommentera

