Taco-fyror igen

Skärmavbild 2015-02-06 kl. 20.55.47
God afton, nu har det varit taco-mys, filmkväll, godismoffande och nu ligger barnen i sina sängar då det är tidig uppstigning för en förmiddag med bandyträningar imorgon.

Innan taco-festen drog igång lekte väl barnen så fint och jag tog en stund på trainern. Idag blev det 4 x 4′ med 3′ vila, dammade in 305/309/312/315W på dessa fyror. Det är det absolut bästa passet med fyror jag kört och då hände det med ben som inte alls var så bra som jag hade hoppats på, men det är då man plockar fram reptilhjärnan och bankar på.

Ser jag till senast jag körde fyror (2 veckor sedan) så blev det p g a stress bara 3 x 4′ men siffrorna idag är bättre trots en 4:a mer… Det känns lite i kroppen!

Nu ska jag vila lite snyggt i soffan… Känns som en mycket bra ingång till helgen iallafall!

Kommentera

