Sådär, nu har man väl cyklat igen!

Skärmavbild 2015-02-12 kl. 20.56.59
Hämtade väl cykeln direkt på morgonen efter jag lämnat Folke på förskolan, insåg redan där att det skulle kunna bli intressant på cykelvägarna om det frös på till kvällen vilket det såklart gjorde.

När jag väl kom iväg från jobbet så var det kallt ute och det hade alltså fryst på, spåren började bli hårda, cyklingen bjöd både bra underlag och just dom spåriga isiga partierna. Ska jag säga något om hur det kändes så kändes det faktiskt riktigt bra i benen, om det beror på att jag kunnat se min utveckling i siffror på sistone och fick en placeboeffekt av det eller ej vet jag inte. Jag ställde mig upp och sprätte på i en backe och det kändes ruskigt bra… Fick ihop en bit över en timma iallafall…

Kommentera

