Torsdagen är grönvit!

Skärmavbild 2015-02-19 kl. 21.59.24
Hej på er, såhär på kvällen har jag väl varit med sonen och sett VSK Bandy slå Bollnäs med 8-3, kändes onödigt nervöst efter första halvlek när det stod 3-3. Å andra sidan såg jag inte så mycket då eftersom jag jobbade i kiosken och langade bandykorv åt hungriga själar, det var väl lite kul det också.

Annars har jag tränat också, knatade iväg till det där gymet på lunchen och hamrade av det tunga benpasset, det var rätt tungt idag. Känns lite skumt nästan när man som tunnis lassar på 250 kg i benpressen och folk tror att man är dum i huvudet eller något, det är egentligen i hänsyn till knäna jag inte vågar lassa på ännu lite mer, landar på runt 4 x 7-9 reps med den vikten, skulle gärna ha såpass mycket på att det kommer ner på 4 x 5 reps med nöd och näppe, men jag även gärna ha mina knän kvar så jag får ta det gradvis.

Nu ska jag slösurfa mig lite sedan hoppas jag Folke är frisk nog att kunna vara med farmor och farfar imorgon så jag kan åka med jobbet till Falun och kolla skid-VM på lördag.

2 reaktioner på ”Torsdagen är grönvit!

  1. Aha, var det därför det inte gick att ta sig ut från Rocklunda igår kväll? Fanken va folks! 😉

    Förresten, jag har en frågestundsidé till dig. Folke & Melker svarar på frågor om pappas cykling! 😛

Kommentera

