Vad är en bal på Lugnet?

Hej vänner, man är väl hemma och VAB:ar Folke som cashade in 40 graders feber redan på morgonen imorse, lite snöpligt att missa resan med jobbet till VM i Falun, men family first lixxom! Just nu ligger lill-kaminen utslagen på soffan och själv känner jag mig överkörd av tåget eftersom jag ändå sov som en kratta inatt, kanske skulle passa på att göra som Folke, alltså inte bli sjuk, men sova alltså…

Utöver att serva honom på bästa sätt ska jag väl städa lite hemma, köra en sväng på trainer kanske, kolla Andalusien runt, bygga lasagne och äta godis… Man måste ha en plan folks!

Idag sitter Ridleyn fångad i trainern eftersom Sensan är på lite fixeri, så det blir wattlöst… Kapa gaffelrör och lite andra grejjor, får väl återkomma om den biten när jag hämtat den igen.
Skärmavbild 2014-07-09 kl. 08.02.10
Sommar igen snart va?

Kommentera

