30-sekundare på kvällen

Jag skulle väl ändå plåga mig lite granna idag också så jag stoppade ner Sensan i trainern och sedan var det bara att köra, var lite ambivalent innan och det ska man aldrig vara, man ska åtminstone några minuter innan vara på det klara med vilket pass man ska köra. Till sist blev det 5 x 30″ all-out intervaller, men det var något jag kom på när jag väl hade börjat värma… Nu kan låta som en walk in the park, men när benen börjar skrika efter 10 sekunder och det är 20 sekunder kvar är det inte fullt lika kul…
Skärmavbild 2015-02-25 kl. 19.41.31
Egentligen är det en typ av träning jag ändå behöver, jag är rätt stark i att ligga och nöta länge och hårt, men jag behöver den där spetsen och det kan nog vara vettigt att köra lite mer sånt här nu med bara dryga 6 veckor till säsongspremiären… 407/437/447/455/462W blev det idag… Således progressivt men det kände jag inte just där och då…

Imorgon blir det utecykling t/r jobbet…

5 reaktioner på ”30-sekundare på kvällen

Kommentera

