En bra kväll… lite lera!

Stämplade ut till dagsljus och solsken idag på eftermiddagen, tänkte att jag skulle rulla ”crossvägen” hem, det innebär ganska mycket grusväg, lite stig och sådära… Var en smula osäker på huruvida det skulle vara isfritt men bestämde mig för att ge det ett försök. Ett försök man inte kan ångra, det var bara tio meter vid Anundshög som jag fick gå, resten var rent, bitvis lerigt sådär som det ska vara… Eufori sådär på onsdagskvällen! Fick även cash in cykeltvätt när jag kom hem, så det var ju ett bra betyg kan jag tycka…
Skärmavbild 2015-03-04 kl. 19.51.11
En stycke X-Night på åsen vid flygplatsen…

Att sedan VSK Bandy slog Villa och därmed blev klara för SM-final gjorde knappast den här onsdagen sämre direkt!

2 reaktioner på ”En bra kväll… lite lera!

Kommentera

