Halvkymiga torsdag och lite annat!

När man är i riktigt bra form så är steget till att dra på sig en sjukdom eller något sådant inte långt så därför är jag inte direkt förvånad över att jag nu ligger här och har en retande hals och sådär. Hann med att köra ett lätt benpass på lunchen innan det blev såhär iallafall, givetvis hoppas jag ju att en natts ordentlig och lång sömn ska reda upp det här. För formen är/var suveränt jävla bra, det har det mesta indikerat. Men, men det kan man inte göra något åt. Jag kan heller inte göra något åt att glasögonen pajjade efter gårdagens pass heller, så det är lite motflyt kan man säga…

Annars har jag väl ändå beställt lite nya grejjor till den analkande LVG-säsongen, inga stora svindyra saker utan bara sånt som behövdes.
Skärmavbild 2015-03-05 kl. 20.28.01
Nya handskar innan det blir varmt nog så man kan köra som Tom Boonen, handsklöst.

Skärmavbild 2015-03-05 kl. 20.28.44
Nya skoöverdrag, det baske mig på tiden, mina gamla är inte direkt snygga och smiter inte direkt åt i skaftet så att säga, det här blir nog både bra och snyggt.

Inga märkvärdigheter direkt utan bara saker som man behöver ha.

Annars har jag börjat glutta mer på tävlingarna, det mest glädjande är nog att jag till 99% kommer ha semester när U6 Cycle Tour går av stapeln, så allt lutar åt att jag kör det. Först veteran-SM i Vääärmland och sedan direkt och köra U6, det blir en grym och grymt jobbig semestervecka det… Så det ser ut att kunna bli en gedigen LVG-säsong också, det kan man ha nytta av på crossen sedan! Kul! Jag är rätt peppad och lite snuvig!

Kommentera

