Mo mancold…

Hej på er, den däriga mancolden var väl ändå inte riktigt bra när jag vaknade imorse, ont i halsen och sådär så beslutet att casha in ännu en dag med vila var väl ändå rätt lätt att ta!
Det var ju inte som att jag saknade aktiviteter ändå idag, det startade med Melkers sista bandyträning kl. 08.00, jag och Folke åkte lite och värmde upp inför föräldramatchen som skulle gå av stapeln på Folkes träning lite senare på förmiddagen. Föräldramatchen blev väl en fest även om barnen tvålade dit föräldrarna i alla tre matcherna, oavsett var det väl för gött att trampa ur på skridskorna en sista gång för säsongen. Även om jag kommer att uppskatta sovmornar på helgerna i fortsättningen så kommer jag att sakna barnens bandy, mycket!
Skärmavbild 2015-03-07 kl. 16.54.31
Dumpade sedan Folke på ett kalas och tog med Melker och handlade lite innan vi åter hämtade Folke, lite lunch och sedan skulle man ratta in Strade Bianche på Eurosport men dom sket i sin tablå och visade ett bandat störtlopp istället, världsklass! Hittade en fulstream så jag ialla kunde se Stybar vinna, grymt!
Hann även med att få besök från bästa föräldrarna det är ju alltid lika roligt! Sedan skulle det spelas landbandy på garageuppfarten, så som ni hör har det gått i ett ändå.
Imorgon blir det en heldag med bandycup för Melker i Stockholm, skissplanen är väl ändå att smyga iväg ett lätt trainerpass på kvällen för att deklarera att kroppen är på gång igen, om den nu är det!

Kommentera

