Förcrossande bra morgon

Lekte länge igår med tankar på att ta racern till jobbet igen men eftersom infarterna till stadskärnan med racer är nedsölade med lager på lager med dödsgrus så orkade jag inte och sedan var jag ändå lite sugen på att crossa lite.

Några droppar regn fick jag på näsan, annars var det fint, ganska torrt, hårt och därmed snabbkört på min ”crossväg” till jobbet, bara ett parti med akutis som jag fick gå. Nu valde jag bort den leriga häststigen eftersom jag inte ville se ut som lertrollet när jag kom till jobbet.
IMG_4898
Hyggligt najs på åsen imorse ändå… Har man sedan en hyfsat kul cykel att köra på blir det ännu roligare…

Inget speciellt annars, la inte någon större insats i morgonens pendling, tänkte att jag kanske skulle trycka på lite på vägen hem så det blir nå´n form av naturlig intervall. Känner mig nämligen inte så sugen på att rigga trainern alls denna veckan eftersom jag efter helgen kommer ha barnen två veckor i rad vilket såklart kommer bli helt underbart, men det kommer bli mycket trainer då, har planer på ett ganska tufft block då med mycket kvalitet. Aja, ni kan ju se morgonens pass här på Strava.
IMG_4899
Tummen upp för mornar som denna, hål i tummen dessutom ser jag, ibland är det bra att posta bilder på bloggen så man ser sånt, hoppas nya handskarna kommer idag…

Kommentera

