Det där gjorde ju inte direkt ont!

Skärmavbild 2015-03-11 kl. 08.23.42
Racer till jobbet imorse, ja såklart via omväg, det ska ju bli lite träning av det också! Det är rekordtidigt för det såvitt jag kan minnas, sol, torra vägar och mestadels dödsgrusbefriade vägval gjorde att det blev trevligt. Benen kanske inte var fullt lika trevliga efter gårdagen men jag gnetade väl på i vinden! Väl inne i stan var jag tvungen att göra några vägval jag normalt sett inte skulle göra för att slippa cykla på dödsgruset, tack vare att jag såpass tidig så var det ganska gles morgontrafik så det gick ju bra det också! Med nästan 3 mil på tripmätaren var jag framme på jobbet! Räknar med att göra 3-4 mil hem i em/kväll också, med lite tur är det ännu varmare då dessutom. Körde även i mina nya handskar från GripGrab imorse, riktigt najs, kan tyckas vara tunna vid första anblicken men dom håller värmen förvånansvärt bra!

Kommentera

