Lagtempointervallen – årets första!

Glädjande många hade dykt upp för att späka sina kroppar i vårsolen denna lördag det var för fantastiskt. Vi rullade lugnt ut till Kolbäck där intervallen skulle ta sin start, det blev lite rörigt kan man säga om vilka som skulle vara med och köra intervallen, till sist utkristallisterade det sig att det var jag, Contis, AK, Lette-Roberts, Kalle Sandell och SuperVet-Bosse. Vi fick en lite småseg motvind hela vägen men jag tycker nog ändå benen leverade hela vägen, kunde bidra hela vägen och stod aldrig över en endaste förning, ett ganska gott kvitto kan jag tycka… 27 minuter varade festen, under den tiden snittade jag 274W vilket motsvarar 4,5 W/kg för min del. Då blev det ju ändå en del hjulsittande eftersom vi var några stycken så den NP hade ju varit intressant att se för intervallen, tyvärr kan varken Strava eller Garmin Connect visa sånt…
Skärmavbild 2015-03-14 kl. 14.05.50
Reflektion efter intervallen, Sandell och Contis i samspråk i vårsolen…

Bara ett bevis på att sömn uppenbarligen är överskattat, det funkade ju alldeles lysande ändå, men jag gissar att det på sikt inte är gångbart, men ändå… Ni kan ju se festen här.

Nu ska jag hooka upp med Fredda och ljuga och äta lite så vi pallar cykla distans till Norberg imorgon… Det blir en fest det!

Kommentera

