30-sekundare på kvällskvisten

Rev väl av ett pass när barnen kollade banrprogram i vanlig ordning, vad ska man annars göra när man väntar på att tvättmaskinen ska gå klart lixxom. I min veckoplan stod det 2 x 10 x 30″ med 1′ vila, 3′ serievila, det tyckte jag lät som en riktig fest för benen och det var det ju såklart också… Ujj… Började lite optimistiskt och fick dra ner på motståndet efter 4 st för att inte förstöra hela passet, sedan var det ju bara att lida som gällde, samtidigt som jag ville hålla intervallerna inom vissa ramar wattmässigt, vilket jag tyckte jag gjorde.
Skärmavbild 2015-03-18 kl. 20.11.39
Trött gråhårig gubbe efteråt… Man gör väl så gott man kan som gubbe… H40!

Intervallerna blev wattmässigt som följer:
371
409
410
413
370
369
375
369
377
412
375
374
374
373
379
363
382
382
384
384
423
Som synes kunde jag ju ändå trycka på lite extra på slutet vilket ju ändå är ett tecken på att jag pejsade mig själv rätt bra, den sista skickade jag på för kung och fosterland och kroknade och höll på att trilla av cykeln sista 10 sekunderna, mycket trevlig onsdagkväll med andra ord… Nu är det gjort iallafall.. Pre-taco-fyror på fredag på det här också så blir det bra…

Kommentera

