Halvkrassel igen dårå!

Bara för att hela vinterns träning gått prickfritt och gett resultat har jag nu för andra gången inom loppet av en månad blivit förkyld. Inte direkt vad jag hade planerat, nu när jag har barnen två veckor hade jag tänkt lägga fokus på tuffa trainerintervaller, det har so far blivit ett sådant pass… Just nu ser det ju inte så lovande ut för att det ska bli något till sådant på några dagar heller! Aja, det är väl inte hela världen och hela världen är inte träning och cykel heller så… Förhoppningsvis ska det inte göra så mycket i när vi väl ska börja med tävlandet!
Skärmavbild 2015-03-24 kl. 16.08.46
Sedan blev det bara halvdag på jobbet eftersom Melker också är förkyld och håller på att hosta som en tok. För att ändå få njuta lite av finvädret så passade jag på att tvätta bilen och crossen grundligt!

Aja, nu ska det väl snart utfodras barn här så väntar väl soffan vad det lider också, det är formskapande det också på något vis!

Kommentera

