Tji träning!

Skärmavbild 2014-07-10 kl. 21.07.19
Just nu känns det här väldigt långt borta, inte bara vädermässigt utan även rent fysiskt. Hade egentligen tänkt packa med cykeln idag och träna på lunchen men när jag vaknade imorse så kände jag att förkylningen inte lämnat kroppen såpass att det var aktuellt. Mitt gamla jag hade fullföljt den planen och tränat idag på lunchen, tur att mitt snart 40-åring farbror-jag är lite klipskare än så, det tog en stund att komma dit kan jag säga. Som sagt innan det känns ju sisådära att skänka bort en toppform bara sådär, men, men… Livet är ju mer än cykel och förhoppningsvis kan jag slita mig med på hjul på Östgötaloppet iallafall!

Melker hostar fortsatt som en besatt och det är bara tack vare min fantastiska föräldrar som jag kan åka iväg och jobba. Imorgon får jag nog vara hemma iallafall, men då har jag förhoppningsvis fått undan såpass på jobbet så det ska funka. Givetvis hoppas jag att Melker mår bättre imorgon och kan gå till skolan men då skulle nog någon behöva svinga med ett trollspö och toktrolla bort hans massiva hosta.

Kommentera

