En borde ju skriva något kan man tycka!

Imorgon kommer jag friskförklara mig så är det bara, packade i kläder för styrketräning imorse men tänkte att det var lika bra att ge det hela nå´n dag till, mitt nya förnuftiga jag är så himla förnuftigt alltså, jag blir alldeles förvånad.

Barnen har gett sin far tillåtelse att sticka ut och cykla en sväng imorgon bitti när dom kollar på morgonfilm, lika gärna som jag sitter på en trainer så kan jag lite lätt rulla ut och kolla om Skultuna kyrka står kvar och känna om jag har några ben kvar. Eller ben har jag såklart kvar men hur dom är att cykla med menar jag. Vill allting sig rätt så packar jag och barnen crosscyklar på bilen, gör matsäck och åker till Gropen och busar cykelcross efter det, det finns förutsättningar för en fin lördag med andra ord…
Skärmavbild 2014-10-18 kl. 17.08.28
Delad glädje är dubbel glädje brukar det ju heta…

Annars har jag som alltid planer som snurrar i huvudet, en av dom mer aktuella planerna heter Hammarö 3-dagars. Det verkar vara en fin och rolig tävling och jävligt mycket tävlande för investerade pengar dessutom: Prolog på fredagen, tempo och GP på lördagen och linjelopp på söndagen… Det bjuds alltså upp till rejäl dans i Väärmland, sedan kan det ju vara bra att acklimatisera sig inför Veteran-SM också! Aja, först ska vi väl blåsa av vägen på Östgötaschlätta, innan dess bör jag dock få lite fart på benen igen…

Hur som helst, jag ”slapp” ju iallafall gnugga massa trainer när jag hade barnen i två veckor i och med förkylningen, tror det har blivit två gånger bara!

Kommentera

