Sista benpasset!

Hej på er, idag på lunchen körde jag det sista tunga benpasset inför säsongen. Är det något styrkepass jag inte försökt slarva bort under vintern så är det just det passet och som jag tidigare skrivit så har jag sett tydliga framsteg på just det här passet. Nu hoppas jag evigt att det ska kunna appliceras till ren cykelåkning också, man skulle ju inte göra bort sig med ett lite bättre slätdrag lixxom. Det visar sig väl…!

Annars finns det inte mycket att rapportera om den här måndagen, det är mycket nu och det är väl positivt det! Imorgon cyklar jag ute igen, det är också positivt!

Kommentera

