Långfredag då…

Hej på er, då har man tvättat cykeln för andra gången idag dårå, var så frusen igår kväll efter passet att jag inte förmådde mig att göra det så jag gjorde det idag innan jag stack ut… Det ville sig inte bättre än att jag cyklade in i hagel och regn idag igen så cykeln såg ju ut som den gjorde igen när jag kom hem…

Hur som helst blev det ett lätt och fint återhämtningspass idag, snurrade mig hela vägen ut till Långholms brygga på Ängsö, det är ändå himla fint därute, synd bara att det är samma väg fram och åter.
Skärmavbild 2015-04-03 kl. 17.17.56
Det är ganska fint ändå…

Fick ihop runt 7 mil på lite drygt 2 h 30 min, det fick räcka för dagen, kommer bli längre imorgon och med lite fartinslag… Kan ju bli skoj värre, nu pizza, sedan koma!

Kommentera

