Påskdagsrapporten

Hej på er, nej jag har inte cyklat idag, ännu… Just nu är jag bänkad i soffan och avnjuter Flandern Runt på ESP, lyxigt värre med andra ord. Jag när dock en plan om att sticka ut och träna när det cyklingen är klar, gissar att jag är fylld med inspiration då, hoppas att vädret visar sig från en hyfsat bra sida då iallafall…
Skärmavbild 2015-04-05 kl. 13.20.53
Igår däremot då tränades det ett gäng timmar, mitt sällskap blev Contis, Tuna-Jim och AK. Vi avverkade väl 4 h 30 min och hann 130 km, det var en rätt blåsig historia för att uttrycka sig milt, bister kant- och motvind sista biten hem gjorde att jag var ganska spenderad och somnade på soffan per omgående… Annars kändes det hyfsat bra i kroppen ändå, vi körde två kortare fartpartier som även dom kände rätt hyfsade.

Det var en bra dag igår helt enkelt!

Kommentera

