Onsdagssköljet

Skärmavbild 2015-04-16 kl. 09.46.44
Hej på er, cyklade väl igår kväll, men jag hamnade hemma hos Contis för att fira hans födelsedag med mackbuffé och Duvel så blogginlägget uteblev igår kväll, sorry…

Innan mackbuffén hade jag och Quintana rullat lite fint, eftersom jag kommer få barnen ikväll så mjölkade jag ur det sista ur utecyklingen, blev 52 km i lite småkulen kvällsluft, det skulle smaka med lite värme i luften nu. Annars har jag haft ett bra träningsblock nu, ska försöka ta det lite lugnare, vilket automatiskt sker rent träningsmässigt när barnen landar iofs.

Planen är iallafall att köra SMACK-seriens GP i Knivsta på onsdag, det ser jag framemot, eller jag ser framemot jävligt mycket just nu, men det är en sak iallafall…

2 reaktioner på ”Onsdagssköljet

Kommentera

