Fredagsstyrka!

Gör ett stort kors i taket för idag har jag minsann styrketränat igen, helt galet jag vet! Körde överkropp, räknar kallt med att ha tidernas träningsvärk redan ikväll, kanske redan till tacosen dukas fram om jag har riktig tur! Benpassen på gymet har sållats bort, men då och då ska jag försöka motivera mig till att hålla överkroppen och bålen i schack även under säsongen. Idag var det till och med kul, trots att jag var där ensam!

Annars blir det som jag skrev tacos, godis och film med barnena i afton, klart watt-säkrande aktivitet. På tal om watt-säkrande, när Contis fyllde fick han en hi-tech-våg med facebook och allt, testade att väga mig (äger ingen våg och väger mig aldrig) men jag vägde exakt lika mycket nu som senast jag vägde mig vilket var på den olympiska utmaningen i mars förra året. Bra där! Fortfarande flugviktare!

Imorgon ska det röjjas hemma, rum ska skiftas, eller ja, rummen ska såklart vara klar där dom är men innehållet i dom ska bytas. Ska försöka hinna flika in nå´n cykelträning när barnen kolla på morgonfilm, om det blir ute eller i trainer beror lite på vädret känner jag!

Ha nu en bra fredag, jag räknar ner 5 veckor till Mallis…

Kommentera

