Har väl ändå tränat lite!

Kom ut igår kväll med Ubbebanan och Quintana i kvällssolen, ruskigt fint var det, själv satt jag på lite halvkalkiga ben och spak kropp efter en minst sagt hektisk arbetsdag. Försökte väcka benen med några sprätt, vet inte om det blev så mycket bättre faktiskt. Men det var en fantastiskt fin kväll även om jag bara var ute i 75′.
Skärmavbild 2015-04-23 kl. 08.24.34
Quintana och Ubbebanan på solskensrunda…

Imorse hade jag en plan om att sitta på cykeln 06.00 om jag minns rätt så satt jag på den 05.56 så det måste väl anses som bra. Hade för lite och för dålig sömn i bagaget men sånt brukar ju ordna upp sig när man stampar igång. Nu fick jag motvind i två mål direkt, knappast en fest för trögstartade morgonben. Men det är svårt att klaga på solsken och en morgon på cykeln. För att festa till det slängde jag in en 10-minutare, planen var att lägga den på 270W, det hade nog gått bra om det inte hade varit för en del korsningar, nu blev det 264W, det kändes lagomt. Avslutade allt i lite mer fostrande motvind innan jag klev in på kontoret, blev lite drygt 5 mil och 1 h 45 min i träningsdagboken.

Kommentera

