Harmoniskt söndagspass med klubben!

Hej på er, idag skulle vi köra lugnt och sansat, det gjordes i ett par kilometer innan det började attackcyklas. Jag satt och chillade med dom sansade grabbarna, attackcyklisterna var vänliga nog att invänta oss vid infarten mot Herrskogen, sedan surnade mina ben upp helt, troligen slitna efter gårdagen. Motvinden knäckte mig och jag tog min egen fart ett kortare tag innan dom andra hade den goda smaken att vänta in mig… Sista biten in mot stan bjöd gynnsammare vindar och attackcykling i bästa tävlingsstil, kontigt nog så svarade benen när jag väl tog mig samman och började jaga attacker och köra hårt själv, ibland blir man inte klok på hur kroppen funkar. Tycker att jag kände mig riktigt stark där på slutet. Alltid kul att ta med sig. Ni kan ju se hela kalaset på Strava här.

Skärmavbild 2015-04-26 kl. 14.33.30
Vi rundade väl av med lite lunch i skuggan på stan sedan…

Hann till och med städa av lite hemma och nu sitter jag och inväntar Liège Bastogne Liège på Eurosport, så lite soffträning alltså…

Hoppas ni haft en bra söndag?

Kommentera

