Blåst gubbe och lite tankar runt Skandis GP

Satan, satan, satan som det blåste på vägen hem, fick ihop 75′ och runt 30 km och det blåste hela tiden, mer eller mindre mot- eller kantvind hur fan nu det kan gå till, men så var det? Nu är jag toppfylld med potatisgratäng och vegobiffar iallafall, ska säkra med godis såklart, det är ju ändå fredag. Annars några observationer från dagens två korta pass: två omkörningar vid möte och heldragen linje, varav ena på krön, en omkörning med möte på krön dock var det ju inte heldragen linje så det var väl acceptabelt eller? Och ja, jag höll mig långt och fint till höger, sådär så att bilisterna tar för sig…

Aja, nog om det imorgon ska det bli en lätt finrunda med fika och några få benväckande sprätt så ska vi nog vara redo för Skandis GP. Det ska bli kul. Det ska bli regn. Det är förmodligen ett av dom tuffaste rejsen sett till banan i landet, jag förväntar mig inget placeringsmässigt, så länge jag känner att jag har kört som jag vet att jag kan så kommer jag bli nöjd oavsett vad. Här kan ni ju se lite grand vad som väntar, till och med regn i filmen, så det är rätt verklighetstroget.

Kommentera

