Skandis GP – dagen efter!

Sådär, nu mår jag lite mindre bakfull än jag kände mig igår när jag kom hem. Var riktigt sliten hela dagen igår, imorse rullade jag lätt till jobbet en timma, kändes inte jättelätt. Tryckte på lite sittandes i en backe och konstigt nog kändes det ju bättre än att bara snurra benen. Kroppen är konstig!

Annars med perspektiv till gårdagen så är jag nöjd ändå, nöjd med att jag körde. Förra året ansåg jag loppet vara alldeles för svårt och tufft för mig, i år körde jag. Och jag var bland dom sista att bli avplockade eller som klev av, det ger ändå råg i ryggen.
IMG_4079
Undertecknad längst till höger i bild på starlinjen, bild ärligen snodd från Marcus Streijfferts blogg.

Toppar arbetsdagen med att sticka ut och snurra med Contis lite granna!

Kommentera

