Kläm-fredag med jobb!

Antar att merparten av Sveriges befolkning ligger hemma och klämmer idag, åtminstone kändes det så på vägen till jobbet imorse, tämligen öde. Jag tog bilen då jag fick dom underbara barnen igår igen och jag fick avnjuta två fotbollsmatcher med Melker.

Innan barnen kom så var jag ändå ute och tränade, satt på cykeln innan 07.00, det var vackert och blåsigt. Morgonbenen ville absolut inte forcera mot vinden, däremot gillade dom skarpt medvindspartierna, kan inte förstå varför. Kunde rätt nöjd rulla in och sätta mig utanför huset i solgasset och invänta barnen. Fem mil in på kontot fick summera det hela.

Idag blir det noll och nada träning, ska skjutsa tonåringen till Bromma flygplats ikväll. Har väl lite roliga saker att förtälja, men det håller vi på.
Skärmavbild 2015-05-15 kl. 08.47.38
Det var väl ändå en fin morgon igår?

Kommentera

