En typiskt bra helg!

Sådär, man lever väl… Har haft en oförskämt bra helg helt enkelt! Barnen var hos mina fantastiska föräldrar från fre-sön, jag passade på att veva ut till Surahammar och hänga med dom under lördagen innan jag skulle tillbaka in till Västerås igen. Startade tidigt på lördagsmorgonen och hann via skarv i morgonsolen få ihop 2 h 13 min och 67 km, lite sprätt i några backar gjorde att jag blev lite småstum också, alltid trevligt!
Skärmavbild 2015-05-17 kl. 19.35.36
Världsmetropolen Surahammar lixxom… En vacker lördagsmorgon i maj…

När jag sedan skulle veva hemåt efter lunchen var det med sega ben och motvind hela vägen, så dom 37 kilometrarna tog 1 h 18 min och det var mest bara riktigt segt!

Resten av helgen var bara fantastisk och kan bara summeras med en bild…
Skärmavbild 2015-05-17 kl. 19.36.03
Fantastiskt var ordet!

Så med en vilodag idag så är jag redo att gå på träningen imorgon igen. Veckan toppas med Barkarölinjet på onsdag kväll.

Fast det roligaste i cykelväg är väl kanske ändå att jag ska köra runt Vättern med Skoda Cycling Team… Det ska bli fantastiskt skoj! Så nu får jag inte slarva med träningen på Mallis dit jag drar på lördag! Det hade jag iofs inte planerat att slarva med där, men ändå…

6 reaktioner på ”En typiskt bra helg!

  1. Kanonkul med Skoda, Swyzze. Kör hårt på Mallis och ha oxå en skön semester med familjen.

Kommentera

