Fredagsfredag!

Skärmavbild 2015-05-22 kl. 10.28.31
Om allt vill sig väl så hojjar jag väl upp här redan imorgon eftermiddag, om inte så gör jag det på söndag. Det här blir sista bloggposten från Sverige på en vecka, ska försöka servera er med smarr från Mallorca under veckan som kommer.

Jag åker dit med mina barn och föräldrar så det blir en kombination av allt det bästa, familjetid och träning. Jag passar även på att ta steget upp i H40 på riktigt under vistelsen på ön. Att vädret här hemma inte varit smarr i maj gör ju inte direkt att det känns sämre att sticka iväg. Så i eftermiddag blir det tidigare utstämpling, hämtning av barn, packning och sånt. Inatt far vi till Arlanda och flyget går tidigt imorgon bitti.

Igår körde jag runt 6 mil lätt, fördelat på två pass, det sistnämnda i underbar kvällssol och solen i ryggen, till en varm soffa med kladdkaka.

Så… Ja, ha en bra fredag helt enkelt!

Kommentera

