Finrullade på midsommardagen

Midsommardagen är baske mig en fin dag att träna på, inte många som är förmögna att framföra bilar en dag som idag. Idag hade jag sällskap med Contis och Sebastian Kemi som var på finbesök från Sandviken-landet…
Skärmavbild 2015-06-20 kl. 20.34.48
Benen och jag inväntar i solskenet på Djäkneberget!

Vädret bjöd på både det ena och det andra idag. Vi fick både vind, sol och regn i en salig blandning, nu gjorde det inte så mycket med så fint sällskap lixxom. Vi körde lugnt och sansat och avhandlade lite av det mesta under dom tre timmarna vi var ute.
Skärmavbild 2015-06-20 kl. 20.37.58
Sebastian och undertecknad uppför någon Västmanländsk slakmota…

Tripmätaren visade sedan 82,4 km när vi kom hem. Contis och jag avnjöt cykelfika i uterummet hos mig innan han hjälpte mig att lägga sista touchen på tubhjulen det ska köras på under den torra delen av cross-säsongen…
Skärmavbild 2015-06-20 kl. 20.35.09
Det blev riktigt bra, förhoppningsvis kommer det bli minst lika grymt att köra på…

Imorgon ska det tydligen distansas till Norberg, det är alltid en fest att få köra i Melingsbackarna och fika på Elsas. Som det ser ut nu så ska regnet hålla sig borta i en dag eller två också, det vore ju smutt…

Kommentera

