Jag tycker nog att det är för roligt att cykla…

Skärmavbild 2015-06-23 kl. 13.53.21
…ja för att prestera mitt absolut bästa tror jag att jag tycker det. Det finns något fantastiskt underbart i känslan att cykla, slogs igen av det imorse på vägen till jobbet. Om jag inte hade haft ett jobb hade jag cyklat hela dagen idag. Så om jag skulle optimera mig själv så skulle jag kanske må bra av att i vissa lägen cykla mindre, men det vill jag ju inte. Lyssnade annars på ett ljudklipp med sir Brad där han pratade om det fantastiska i att cykla och folk som verkligen älskade att cykla. Han drog som exempel upp en av Yates-bröderna, tror det var Adam Yates som kunde vara ute 7-8 timmar på en vilodag på TdF bara för att han älskar att cykla, det finns något fantastiskt i det och jag kan till fullo förstå det.

Ikväll ska jag komma ihåg det när vi ska köra intervaller med klubben….

Kommentera

