Hej semestern!

Skärmavbild 2015-06-29 kl. 10.50.27
Inledde väl semestern förstklassigt med att få sol och finväder. Ovanpå det hade jag en fantastisk övernattning på Sätrabrunns kurort… God mat, dryck och avkoppling, behöver jag säga att jag mådde prima. Batterierna laddade inför VSM i Sunne i helgen, nu kör jag förvisso bara linjeloppet men ändå.

Imorse när barnen kollade morgon-tv så kom jag ut på crossen, styrde kosan mot CX-arena Gropen. Snurrade några modifierade varv där och sedan lite stigar i närheten. Det var kul, en påminnelse om att tekniken inte riktigt sitter där ännu. Asfalt är förutsägbart, torrt grus mindre förutsägbart, underbara framhjulssläpp och sånt imorse. Riktigt kul var det. Hinner jag inte få min LVG-cykel under dagen lär det bli en repris imorgon bitti. 50 minuter träning ute är alltid roligare än 50 minuter trainer så enkelt är det.
Skärmavbild 2015-06-29 kl. 10.50.41
Solen kikade väl fram imorse också…

Nu ska jag ta tag i lite mera fixande här hemma innan det blir lunch. Skönt med en oplanerad semesterdag och få lite gjort. Sånt som inte bara är semestrande alltså.

Kommentera

