Semestertisdag!

Skärmavbild 2015-06-30 kl. 11.00.52
Såhär såg min morgon ut när barnen kollade Sommarlov på tv´n… Win-win, dom blev glada och jag blev glad. Körde ut till Gropen igen, tyckte väl att jag körde rätt hårt ett varv, kollar jag nu efteråt har jag kört 25 sekunder snabbare på banan, då med ett löphinder som inte fanns idag, aja, lite flås fick man upp ändå… Sprang uppför den djävluska sandbacken två gånger också, det är ju alltid en fest. Det saknas en del till september det är ett som är klart. Men det var kul, skarvade en liten sväng på asfalt och fick ihop nästan enorma 19 km på 45 minuter. Nu ska jag snart bygga våfflor åt pojkarna (och mig själv) till lunch…. Det blir fint! Det ska vara fint att ha semester!

Kommentera

