Väckningspass!

Skärmavbild 2015-07-04 kl. 12.02.53
God dag på er, körde väl ett väckningspass på morgonkvisten, det var ju som dom senaste dagarna helt underbart ute. Ville gärna cykla längre men tog mitt förnuft till fånga och stoppade vid 48 km… Första biten i motvind, kändes rätt skit då faktiskt. När jag vände kändes det mindre skit, men inte bra. Precis som det ska göra innan tävling med andra ord. Inga konstigheter där heller.

Enligt ryktena ska banan innehålla en låååång backe som tyvärr inte är direkt brant, det var ju tråkigt. Vad tror jag då? Svårt att sia om dom egna chanserna, placerar jag mig lika bra som på VSM sist i H30 fast i denna sjukt stora klass som H40 ändå är så är jag riktigt nöjd. Kul ska jag försöka ha iallafall och bli trött, sedan får resten bli som det blir.

Nu ska jag packa det sista innan bilen rullar mot Sunne…

Kommentera

