Regn, regn och massor med regn!

Hej på er, nu har det slutat regna här i Västeråstrakten men nu har jag ju redan tränat för dagen så jag har väl ingen glädje av det direkt. Jag körde strax över sju mil på förmiddagen, då regnade det, sedan började det regna lite mer och avslutningsvis så regnade det ännu lite till… Ett skönt pass med andra ord! Jag har iofs inga större problem med att träna i regn, snarare tvärtom, jag kan gilla det. Det som blir lite halvjobbigt är cykelvården efteråt. Cykeln blev iallafall hjälpligt ren idag även om jag inte bor hemma i veckan och därmed inte har samma möjlighet att göra rent cykeln grundligt.

På tal om cykeln, vilken maskin det är, trivs som fisken på den…

Nu ska jag avnjuta TdF från soffan, det får man göra idag….

Kommentera

