Stoppa pressarna!

Det är helt rätt, stoppa pressarna! Jag har inte bara börjat jobba igen idag, jag har även styrketränat för första gången sedan början av april. Helt galet. Danne The Economist släpade, eller jag gick självmant, till gymet på lunchen. Det var så länge sedan jag var där att jag knappt hittade gymkortet. Lite svagare, eller ganska mycket svagare än senast det begav sig. Blev trött. Hade kul, faktiskt. Synd bara att det inte är lika kul som att cykla, då kanske man skulle göra det oftare. Planerar dock att göra det på onsdag igen. Imorgon kommer jag inte kunna ta mig upp ur sängen.

Annars avstod jag pendlingsträning imorse, tror benen tackade mig för det. Jag tackade iallafall när det började spöregna när jag körde till jobbet. Planen är att ta två lugna timmar i kvällssol efter jobbet. Hoppas vädret har samma planer som jag.

Kommentera

