Fredagsbloggen…. tar väl semester igen!

God morgon på er, solen skiner ju där ute idag, man blir nästan lite förvånad. Är bara inne på jobbet och vänder några timmar idag typ, sedan tar jag semester en vecka till med barnen, det blir fint det.

Just nu är bandybarnet hemma själv på förmiddagen, så jag trampade mig 30 km till jobbet på morgonen. Sol, motvind och Björnön, det blir inte finare än så under en morgontimma. Benen var hyfsade efter en vilodag också. Blir väl något liknande på vägen hem också, sedan ska det redas lunch åt bandybarnet och sedan ska han iväg på VSK Summer Bandy Camp på Rocklunda i eftermiddag. Själv ska jag invänta yngsta sonen och handla inför grillkväll hemma i afton, däremellan ska jag försöka se så mycket jag kan av dagens etapp på TdF, hur nu det ska gå till.
Skärmavbild 2015-07-24 kl. 08.34.46
Har väl till sist fått ordning på träningshjul till Bianchin. Såklart bara till jag kommer tvingas börja köra mer trainer på kvällarna igen för då behöver jag bakhjulet som trainerhjul igen. OM ingen har ett bakhjul för 11-delat som nå´n vill bli av med för en billig peng, eftersom det ska gå som trainerhjul behöver det inte vara fint eller lätt, bara kunna hantera en 11-delad Shimano-kassett. Ni hittar min mailadress under kontaktfliken.

Kommentera

