Har väl till sist tränat lite igen

Skärmavbild 2015-07-26 kl. 21.28.36
Som ni ser var det ju inte festväder ikväll heller. Efter att ha hängt med Folke på lekland på förmiddagen och sedan hämtat Melker på bandylägret, shoppat lite och käkat middag så kunde jag ta mig ut. Det var sol när jag rullade ur kvarteret, det höll i sig 2 minuter innan det började vräka ned. Att vända kändes ju dumt eftersom jag skulle bli lika blöt oavsett vad. Körde bara Skerikevägen ut till Skultuna och cykelvägen tillbaka till stan, bara 27 km, inte mycket, men skönt. Mellanmjölkade mig väl lite, körde inte hårt, heller inte lugnt, hade tryck i pedalerna i motvinden hem. Kändes bra. Blev blöt.

Imorgon finns det stora möjligheter att morgontimman blir på crossen om det är blött.

Kommentera

