Tre cyklar, en bro

Imorse cyklade jag ut på Björnön en sväng på min repa till jobbet. Benen var lite slitna efter 4 dagars hårdkörning, men när det är så vackert som det ändå är där så glömmer man sånt. Kom då på att jag plåtat alla mina racercyklar jag haft under en längre tid på den där bron.
Skärmavbild 2015-08-07 kl. 08.41.50
Först min aluminium-Canyon en vacker morgon 2013…

Skärmavbild 2015-08-07 kl. 08.35.58
Min Sensa en tidig majmorgon i år….

Skärmavbild 2015-08-07 kl. 08.35.03
Till sist Sempren idag då… Skulle såklart ha haft dom andra hjulen på, men böt igår.

Så vilken tycker ni klädde bron bäst? Jag vet absolut vilken jag tycker.

Kommentera

