Fin sommarkväll!

Skärmavbild 2015-08-11 kl. 07.51.23
Godmorgon på er, igår blev det en himla fin kväll. Rullade upp och hookade upp med Contis och så rullade vi runt i kvällssolen i 2 timmar, lite vind på näsorna fick vi också, men ändå skönt att sommaren beslöt sig för att hälsa på till sist. Jag fick nästan 6 mil innan jag stannade till hemma. Benen kändes bra mycket bättre än på morgonen, det tackar man ju för. Sedan drog jag och S till Gropen och badade, första gången utanför en tempererad bassäng för mig i år. Uppfriskande!

Idag hade jag ju tänkt att cykla till jobbet och logistikpyssla med byte till bil på lunchen eftersom barnen ska hämtas när jag stämplat ut. Klev upp, det började regna så då orkade jag inte med pysslet det innebär sådana här dagar, packade gymkläder och hoppas få tid till lite styrketräning på lunchen istället. Så det blir inge cykel ute förrän fredag igen, ska försöka sitta av ett intervallpass på spinninghoj på gymet i veckan åtminstone, kanske lagar jag punkan på trainerhjulet också, då kan jag ju ha kvällsmys i bunkern imorgon kväll.

Annars blir det möte hemma hos mig om crosstävlingen i Gropen. Men först Melkers fotbollsträning och utfodring av barn och allra först jobb såklart.

Kommentera

