Nu vill man ju mer!

Skärmavbild 2015-08-11 kl. 18.23.54
Kan ju säga att jag inte riktigt är redo att släppa taget om LVG-cyklingen den här säsongen än. Har ett stort sug efter det fortfarande, jag vill både träna mer och tävla mer. Tyvärr blir det ingen start i helgens Luma GP utan räknar med att plöja ned lite distanstid. Suget är även stort inför LVG-säsongen 2016 och även om jag i april sa att jag inte skulle köra Östgötaloppet igen så lär jag vackert stå där på startlinjen i april, sedan ska vi inte tala om revanschsuget efter veteran-SM…

Så vad finns kvar den här hösten: Anundstempot den 19/8 ingår i Mälarcupen, Tour de Oti linjelopp i Fagersta och även sista deltävlingen i Mälarcupen. Sedan två crosstävlingar, Stockholm Velothon över helgen 11-13/9. Sedan drar jag och S till Paris och mår gott i fem dagar, hur formskapande det är låter jag vara osagt, men det kommer bli mumma för huvudet. När jag kommer hem kan det bli så att jag med vinkran åker och ger Sista Chansen i Ramnäs ännu ett försök (lördagen 19/9), det var sjukt plågsamt sist. Garanterat blir det iallafall Anundsloppet på söndagen 20/9.

Kommentera

