Lunchfyror sådär!

IMG_0423
Man kan ju verka glad på bild, möjligen är jag glad för att lunchplågan är över. Samtidigt är man ju alltid lycklig när man får cykla. Får man gör det i solsken så blir det ännu bättre. Eftersom jag ska köra veteranlinjet i Svanesund på söndag så var jag väl tvungen att få lite fart i benen mina. Så vad gör man måndagen efter en redig festkväll (läs i lördags) ju man kör det roligaste cyklingen har att erbjuda – FYROR!

För att höja roligheten till nya nivåer så blåste det dessutom kantvind både på vägen ut från jobbet och hem igen. Körde mot Skultuna och vände vid Lagårn och sedan tillbaka cykelvägen till stan. Stampade på så mycket jag orkade, försökte hålla vilan på 3-4′ men innan den fjärde och sista fyran så blev vilan längre eftersom jag rullade genom Skultuna. Tycker ändå jag höll ihop det bra och kunde leverera den siffermässigt bästa intervallen sist, det är alltid skönt: 312/305/310/317W blev utfallet. Ni kan ju glutta på allt på Strava om ni vill.
IMG_0424
En rätt fin lunch ändå kan jag tycka. Imorgon blir det nog finrull på lunchen så får vi se om jag hinner dunka in nå mer intervaller innan söndag.

En reaktion på ”Lunchfyror sådär!

Kommentera

