Morgoncross i tävlingsstassen…

Skärmavbild 2015-08-27 kl. 11.53.32
Känner man sig snabb så blir man också snabb, fakta, bevisad fakta imorse…

Imorse sportade jag min nya crossdräkt inför höstens tävlande på min resa till jobbet. Tänkte att det kunde vara bra att prova den någon gång innan tävlandet kör igång med Stockholms-cupen. Hade egentligen inga ambitioner med morgonpendlingen som såklart blev med cross på min crossväg till jobbet. Men eftersom det är torsdag och tävling på söndag så var det såklart tillåtet att bli lite trött idag. Höll bara tryck i pedalerna, när jag kände att jag hade bra drag in på några segment på det där Strava så tryckte jag på, det funkade ju bra KOM:ade tre gånger på morgonen. Sista gången krävde det en rätt hård insats, så det blev ändå bra effekt på morgonens träning. Ni kan ju skåda allt på Strava som vanligt.

Ikväll ska jag ta mig hem till S i Skultuna så jag ska i det utlovade regnet försöka navigera mig en väg genom skogen dit. Det kan bli intressant.Hörs vi inte imorgon kan ni sätta ut en efterlysning okej?

Kommentera

